Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?
MPL Posta szolgálattal vagy GLS Futárszolgálattal küldjük ki csomagjainkat.
Átvehetem rendelésem személyesen?
Nem mindig tartózkodunk irodánkban, ezért amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelést, minden esetben előzetes telefonos egyeztetés szükséges a +36 (20)342-99-47 –ös telefonszámon.
Mikor kapom meg a csomagot?
A csomag rendeléstől számított 2 napon belül kiszállításra kerül, vagy személyes átvétel esetén telefonos egyeztetés szükséges az átvétel időpontjáról, mely minden esetben irodánkban történik (1191 Budapest, Üllői út 206. - B. ép. I. lph. II. em. 221.).
Mit csináljak, ha valamit kifelejtettem a rendelésemből, vagy két különböző rendelést adtam le?
Amennyiben még nincs a kézbesítőnél a csomag, telefonon tudunk módosítani rendeléseden, vagy a két rendelést össze tudjuk vonni, így a kiszállítási díjat sem számoljuk fel újra.
Mi a teendő, ha nem tartózkodom a megadott címen, amikor megérkezne a csomag?
Amennyiben nem sikerült a kézbesítés és nem valósult meg az átvétel, a Futár értesítőt hagy a megadott címen, GLS esetében másnap újra megpróbálják kivinni a csomagot, a futár pedig igény szerint telefonon is jelentkezik.
Másik személy is átveheti a számomra kiküldött csomagot?
Igen.
Mégsem szeretném a kiszállított terméket/termékeket. Mit tegyek?
Ha a webshpunkon rendeltél Tőlünk, minden jogos megvan, hogy 14 napon belül elállj a rendelésedtől. Kérjük ez időn belül keress fel minket a +36 (20) 342-9947-ös telefonszámon és a számlával együtt juttasd vissza Hozzánk a terméket/termékeket.
Hibás, sérült terméket kaptam. Mi a teendő?
Ez esetben azonnal vedd fel Velünk a kapcsolatot a +36 (20) 342-9947-ös telefonszámon, hogy minél előbb orvosolhassuk a kellemetlenséget. Ha olyan termékről van szó, amely szerelést igényel, bizonyosodj meg róla, hogy minden alkatrész és elem megvan. Ha sérült, vagy hiányos, azt is jelezd Nekünk.
Nem stimmel a méret, amit rendeltem, kicserélhetem, vagy vissza kaphatom a vételárat?
Ebben az esetben csak cserére van lehetőség, 14 napon belül és csak abban az esetben, ha a termék nem volt hordva. A postaköltség ebben az esetben Téged terhel. Kérünk, feltétlenül keress meg Minket telefonon, a terméket pedig a számlával együtt küldd vissza budapesti címünkre.
Mire kell figyelnem, ha vissza küldöm a terméket/termékeket?
Amennyiben a csomag sérülten érkezik vissza Hozzánk, azért nem vállalunk felelősséget. Ha a termék sérül, vagy a csomag elvész, a cserét nem tudjuk végrehajtani. Éppen ezért lehetőleg ajánlottan, vagy biztosítva add fel a küldeményt címünkre.
Csak regisztráció után vásárolhatok a webshopon?
Nem, webshopunkban regisztráció nélküli vásárlás is lehetséges, ahol csak a kiszállításhoz szükséges adatokat elég megadnod.
Ebben az esetben viszont nem értesülsz hírleveleinkről, akcióinkról és kedvezményeinkről.
Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?
Regisztráció után az oldalon bejelentkezve tudsz feliratkozni.
Tudom utólag módosítani a számlázási, kiszállítási adataim?
Természetesen, bejelentkezés után az adatlapodon bármikor módosíthatod őket.
Az adataim kik láthatják?
Az adatvédelmi törvény alapján adataid bizalmasan kezeljük, nem szolgáltatjuk ki senkinek.